Job 21 van 44


Report this listing

Solliciteren



Aankoper


Functie

  • Strategische relaties met leveranciers onderhouden en uitbouwen.
  • Leiden en beheren van inkoopprojecten met als doel kostenbesparingen te realiseren en efficiëntie te verbeteren.
  • Identificeren van sourcingmogelijkheden en leveranciersrelaties opbouwen om de beste waarde te verkrijgen voor de organisatie (15% van je tijd).
  • Onderhandelen over contractvoorwaarden, prijzen en service level agreements met leveranciers.
  • Aankoop van zowel grondstoffen als producten in Europa.
  • Evalueren van leveranciersprestaties en het implementeren van verbeteringen waar nodig.
  • Zorgen voor naleving van wet- en regelgeving op het gebied van inkoop en contractbeheer.
  • Rapporteren van inkoopresultaten en voortgang aan het management.

Jouw profiel

  • Minimaal een bacheloropleiding in Bedrijfskunde, Supply Chain Management of een gerelateerd vakgebied.
  • Bewezen ervaring (minimaal 5 jaar) in procurement met een nadruk op projectmanagement, kostenbesparingen en contractonderhandelingen.
  • Uitstekende communicatie- en onderhandelingsvaardigheden in het Nederlands en het Engels.
  • Sterke analytische vaardigheden en het vermogen om gegevens te interpreteren en te gebruiken om besluitvorming te ondersteunen.
  • Ervaring met contractbeheersoftware, Dynamics 365 en (SAP) ERP-systemen is een pluspunt.
  • Proactieve houding en vermogen om effectief te werken in een dynamische omgeving.
  • Professionele informatie en reglementering opvolgen en actualiseren
  • De activiteiten van een dienst coördineren en acties ter ondersteuning van het personeelsbeheer uitvoeren (aanwerving, opleiding, ...)
  • Een standaardlastenboek, een standaardcontract, een referentiecatalogus, ... uitwerken
    Technische ondersteuning bieden aan de aankoopdienst
  • De procedures voor het aankoopbeleid van de onderneming uitwerken of aanpassen
  • Het budget van een organisatie bepalen en opvolgen
  • Tussenkomen in een zone: Europees
  • Het strategisch beleid van een organisatie bepalen of helpen bepalen (investeringen, uitrustingen, specialisatie, ...)
  • De modaliteiten voor de opvolging van de leveranciers zodanig opstellen dat ontwikkeltrajecten kunnen worden voorgesteld
  • Toezicht houden op de selectie van leveranciers en het toewijzen van opdrachten
  • Tussenkomen in een zone: Nationaal
  • Streefcijfers van de aankopen bepalen en opvolgen
    De resultaten analyseren en het beleid bijsturen
  • Tussenkomen in een zone: Mondiaal

Aanbod

Als je op zoek bent naar een uitdagende functie waarin je jouw vaardigheden op het gebied van projectmanagement, contractbeheer, sourcing en onderhandelingen kunt toepassen, dan is dit jouw kans om deel uit te maken van ons toegewijde team. We bieden een competitief salaris en uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, samen met mogelijkheden voor professionele ontwikkeling en groei binnen de organisatie.

Je kan deze opdracht opnemen via Randstad Professionals onder een bediendencontract of als freelancer.

Naast je brutoloon krijg je ook tal van extralegale voordelen aangeboden zoals:

  • Maaltijdcheques van €7
  • Netto onkostenvergoeding van €80 (onbelast!)
  • Hospitalisatieverzekering
  • Wagen + tankkaart OF vergoeding woon-werk
  • 32 vakantiedagen
  • 13de maand
  • Groepsverzekering
  • ECO-cheques

Daarbovenop voorziet Randstad Professionals ook een waaier aan opleidingsmogelijkheden zodat jouw expertise steeds kan blijven groeien, en ben je als consultant regelmatig welkom op leuke Randstad events.

Solliciteren

Sam Goetschalckx
+32 2 472 73 61

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht